Ďakujem ti!

7. septembra 2016, Saričitella, Nezaradené

Ďakujem ti, za tvoju obetu,
za tvoj čas strávený so mnou.
Žiaľ, naša láska už visí na povrázku,
zriekam sa svojich cieľov.

Ďakujem ti, za tvoju lásku,
že si ma tak dlho znášal.
Život mi dal krutú facku.
Ďakujem, že si so mnou kráčal.

Ďakujem ti, za všetky tie spoločné chvíle,
za všetku tvoju snahu zachrániť, čo sa dá.
Prešli sme spolu ďaleké míle,
no život sa s nami nemazná.

Milujem ťa! Ty to vieš,
ale čo keď to vážne nejde ďalej!?
Z mojich pier ešte čítať smieš,
no tak mi ďalší pohár nalej.

Ďakujem ti, že si mi vždy vyčaril úsmev na tvári,
za každý deň prežitý s tebou.
Avšak prestávame byť nami.
Prestaň sa meniť! Zostaň sebou.

Ďakujem ti, že si ma vždy láskou obklopil,
bol si pre mňa kyslík, ktorý dýcham.
Svojou láskou, si ma kúpil.
V tvojom srdci už navždy bývam.

Ďakujem ti za všetko zlato,
za všetko čo sme spolu prežili.
Počuješ? Akú pieseň hrá to?
Ďakujem ti.
Naše chodníky sa však rozišli.

Čo keď bez teba nemôžem žiť?
Aj tak ťa nechám ísť.
Moje srdce bez teba prestáva biť.
A tak dúfam, že raz sa budeš chcieť vrátiť .

Spolu sme tvorili vlastný sen.
Ďakujem za každý spoločný deň.
Ďakujem ti!