Založ si blog

Bol si iný

Trpezlivosť pomaly uniká,
začni si vážiť ľudí, čo máš.
Mám taký pocit, že naša láska už zaniká,
s mojimi citmi iba sa hráš.

Tento svet ťa ničí,
povrchný si až to bolí.
Nepočuješ? Nenávisť z teba kričí!
Avšak zarazím ťa – Niekto iný moje rany hojí.
Presne tak to je.
Nechcem ťa, to už nezmeníš.
Ťažko sa s tým žije,
svoju zlobu v srdci raz prelomíš.

Zo začiatku to bola veľká láska,
potom sa to všetko krásne, začalo strácať.
Zostala mi z toho na čele vráska,
mali by sme každí sám kráčať.

Milujem ťa a zároveň neznášam,
ja už neviem, čo robiť mám.
Tento boj v srdci prehrávam,
ruku do ohňa za pravdu dám.

Možno mi karma všetko vráti,
ale ja chcem zase poznať šťastie.
Náš vzťah už ani zázrak nezachráni,
moja nenávisť k tebe stále rastie.

Chcem, aby to bol iba zlý sen
a my sme tu boli stále pre seba.
Priala by som si vrátiť čas len,
a mať zase kúsok neba, teba.

Je už neskoro, rozhodla som sa,
nepotrebujeme si ďalej ubližovať.
V trápení už nechcem vidieť ma,
nie je už v čom pokračovať.

Kto vie. Možno robím chybu,
každopádne, mám ťa stále rada.
No s tebou, som stúpila na mínu.
Všetko to, čo sme stvorili, práve padá.

Vieme ako to už býva,
moje srdce stále sníva.
Avšak zazvonil zvonec
a našej láske je koniec.

Maličkosti, ktoré zmenia svet

17.09.2019

Nie, nejde len tak preskočiť medzi jednotlivými kapitolami života. Nemôžeme byť hneď vyrovnaní, šťastní a spokojní. Nepríde to hneď, keď lúskneme prstami. Je to proces. Je to ako keď staviame domček z kariet. Občas nám celý spadne a musíme začať úplne odznova. A možno spadne hneď niekoľkokrát. Ale postupne sa naučíme stavať lepšie. Vytvoríme nášmu domčeku [...]

Ak máš občas pocit, že nepatríš do tohto sveta

09.08.2019

Občas vstávam s pocitom, že celý svet sa postavil proti mne. Občas mi celý svet pripadá, ako psychiatrické oddelenie, kde sa liečia tie najvážnejšie prípady. Občas, keď otvorím oči sa už len zasmejem nad tým chaosom pripomínajúcim môj život. Občas robím veci, ktoré sú úplne proti mojim pravidlám. Občas robím chyby. Myslím si, že najhoršie sú chyby, ktoré som [...]

Bojovať za mier

08.08.2019

Bojovať za mier? Tak na mňa tú zbraň namier a vystrel ak si presvedčený o tom, že pokoj v duši moja smrť prinesie ti potom. Bojovať za mier? Tí mocní vedú s nami veľa nebezpečných hier. O živote rozhodujú tí, ktorým zlo v žilách prúdi, ale sú tí hore ľuďmi, ak z nás ľudskosť robí ľudí? Vraj bojovať za mier. Na tomto svete padlo príliš veľa striel. Nevinný [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Saričitella

"Hoďte ma vlkom a ja sa vrátim ako vodca svorky"

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8769x
Priemerná čítanosť článkov: 1754x

Autor blogu

Kategórie